22 maart 2012

Glaskabel in Bilthoven

Allerlei folders vanwege de glaskabel
Bilthoven gaat mee in de vaart der volkeren; we krijgen glaskabel. Ik dacht eerlijk gezegd dat we dat al lang hadden. Internet gaat zo verrekte snel dat ik me niet kon voorstellen dat de glaskabel nog niet was gerealiseerd. Maar dat gaat dus gebeuren; "games", downloaden, video on demand, ik kan niet wachten (har har). Allemaal niks voor mij. Maar nu begrijp ik wel waarom mijn "provider", Alice mij vorig jaar onverwacht een korting aanbood als ik maar voor een jaar zou tekenen. Er is kennelijk een gevecht losgebarsten samenhangend met die glaskabel. Bovengetoonde foto toont een aantal van de folders die ik de laatste week binnen kreeg. Ook zijn er twee winkels en een paar stands geopend waar je informatie kunt halen; het is aan mij niet besteed.
Als jongere oudere ontgaat het mij geheel; ik ben volstrekt tevreden met wat ik heb en zal zeker niet meedoen. De tijd van "gamen" en TV laat ik graag aan me voorbijgaan. Rust in de tent!

Geen opmerkingen: